Tuesday 14 February 2012

Zikrullah

mengingati Allah itu wajib..zikir dalam hati Allah,Allah,Allah senantiasa...bila dah zikir dengan fokus,,akan rasa lain..kalau macam daku,,yang de main silat gerak,,time camni la datang gerak..bila trainng sambil zikir Allah dalam hati secara fokus,,gerak die akan semakin mantap..

punya power mengingati Allah ni..walhal den belum ikut khaifiat yg betul lagi tu..cari la guru yang mampu mengajar kalian..daku pun lum belajar lagi..tau camtu je..nak jadi baik ni susah..hati yang lalai mengingati Allah tu jahat..

kadang kala daku ada terlintas,,betul ke ni?? alhamdulillah,,tatkala daku berfikiran sedemikian,,akan datang petunjuk yang menunjukkan betul zikir itu..cuma daku kena belajar lagi la..jika tiada halangan,,daku nak jumpa Ustaz Ismail sekali lagi dalam bulan 4 ni..berbai'ah amalan syahadat..amalan dari dalam perut ibu di amalkan sampai bila-bila..Ya Allah,,permudahkanlah daku menjadi manusia dan seterusnya menjadi insan..aminn...

now cadang nak jazam balik keilmuan nak bangkitkan pancaindera ke-6..time ramdhan taun lepas dah nak habis jazam,,tp tinggal siket hari,,terus miss..adui..amalan die tak susah..yang susahnye kena bangun malam..den ni dah la orang yang jarang bangun malam..

No comments: